luni, 28 august 2017

Paulownia in Rm. Sarat

Un copac Paulownia Tomentosa plantat pe vremea lui Ceausescu, nu stiu exact cand a fost taiat insa stiu ca luna trecuta, (adica in iulie 2017) au aparut cativa lastari. Eu am 1,66 m iar una dintre plantute a ajuns probabil la 2 m. Mare pacat ca li s-au rupt frunzele, nu trebuia!:)


 In Toamna anului trecut am descoperit Paulownia Tomentosa pe strada Toamnei din Rm. Sarat :)
 In aceasta vara i-am si filmat! Voi reveni cu un nou filmat in primavara anului viitor, cand acestia vor inflori!

Am spus de nenumarate ori ca acesti copaci au mai bine de 25 de ani, au fost plantati inca din vremea lui Ceausescu! El a stiut de acest copac minune si ni l-a adus in tara!Va puteti imagina cate probleme s-ar putea rezolva daca am planta masiv acest copac, atat in mediul rural cat si in cel urban? Nu ar mai exista atata poluare, aerul s-ar purifica, malurile si dealurile s-ar stabiliza, albinutele ar avea mai multa hrana si nu ar mai muri de foame...Am mai spus si repet pana cand voi obosi: PAULOWNIA ESTE CHEIA TUTUROR PROBLEMELOR LEGATE DE MEDIU!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu